Friday, June 17, 2011

kakak saya kawen - part 3



ASSALAMUALAIKUM .
Hye u olzz .
Ni sambungan kakak saya kawen yang terakhir .
Kali ini ialah majlis resepsi sempena perkahwinan beliau .
Majlis tersebut telah diaadakan secara kecil kecilan di ruamh kami di Kuala Terengganu .
Majlis ini telah diadakan keesokan harinya , iaitu pada 13 MARCH 2011 .

Tema majlis ialah pink & purple .
bergedik di atas pelamin :P

i love kids :)


Kaum perempuan memakai baju berwarna pink manakala kaum lelaki pula ikot suka hati diorang je nak  pakai baju warna ape -,- .
:)

Turut diadakan ialah majlis persandingan dan menepung tawar .
antara tetamu kehormat - dato' haji muda mamat dan

isteri , toh puan hajah zaitun

Majlis ini telah dilengkapkan dengan seorang deejay .
Majlis persandingan telah diadakan pada pukul 12 tengah hari .


Selain itu, abang ipar berasa terharu kerana tok kadi yang menikahkannya turut menepung tawar .
menariknya , beliau telah embaca doa sebelum menepung tawar :)
orang lain ada buat ke ?? -,-

tok kadi :)


Saya amat terkilan kerana tidak sempat berbuat demikian kerana terlalu busy melayan dan mengagihkan goodie bag kepada kawan kakak saya . kihkihkih . nak jugak aku nih .
rindu hang lah ! :(

 adik abang ipar ! 


Paling tak boleh blaah , abang ipar saya merangkap pengantin lelaki telah request nak bergambar dengan saya semasa beliau berada di atas pelamin . HAHA . dia cakap saya sangat kiut pada hari itu .HAHAHA . * semua sila muntah *
makan beradab .


Sebagai adik , saya gembira pada hari itu dan bersyukur kerana majlis  berjalan lancar .
Terima kasih kepada tetamu yang sudi hadir meraikan majlis ini . JOM CUCI MATA J
outdoor - TERENGGANU EQUESTRIAN RESORT 

GELANGGANG KUDA


:)

heart this :)

kalau ANDA WANGI, sila LIKE :)

0 comments:

Post a Comment