Thursday, June 16, 2011

kakak saya kawen - part 2

Hye u ollz 
Okay . kali ni saya nak update sambungan daripada kakak saya kawen .Kali ni saya nak menceritaan tentang pernikahan kakak saya .Tarikh nikah beliau ialah pada 12 Mac 2011 bertempat di  Masjid Kristal , Taman Tamadun Islam , KUALA TERENGGANU .

malam pernikahan saya kakak saya :)


Ini adalah impian ibu pengantin lelaki yang mahukan majlis pernikahan diadakan di sini .Kalau ikutkan kami pihak kami , kami mahu mengadakan majlis perkahhwinan di rumah sahaja .Hal ini kerana banyak masalah akan timbul jika pernikahan diadakan di sana .

Antaranya ialah kelewatan tiba pengantin menyebabkan tok kadi terpaaksa menunggu lebih lama . kalau nikah kat rumah , kami yang akan tunggu tok kadi . HAHA . Banyak cakap kau nono . sebenarnya abang saya telah bernikah pada tahun lepas , di masjid kristal jugak , so tak syok lah same je .  HIHIHI . HOI ! mana – mana tempat tak penting , yang penting K E B E R K A T A N 

ALHAMDULILLAH , MAJLIS pernikahan telah berjalan lancar dengan izinNYA dengan hanya dihadiri ahli keluarga terdekat SAHAJA kedua dua belah pengantin . JOM CUCI MATA .
lepas bersolek :)
HAHA .ni masa sebelum gerak ke masjid kristal . yang sorang tu sempoi jee .
setibanya di masjid kristal :)

hadirin yang terdiri daripada ahli keluarga terdekat sahaja :)
ALHAMDULILLAH . sah !

cantikkan masjid nih :)
                                       
mas kahwin :)

cincin

upacara membatalakn air sembahyang .

ciuman pertama .


ahli keluarga besar saya :)
:)

heart them :)
love this damn much . saya , abang & kakak :)

bergerak pulang ke rumah :)

kalau ANDA WANGI, sila LIKE :)

0 comments:

Post a Comment