Wednesday, June 15, 2011

kakak saya kawen - part 1 :)

ini ceria 3 bulan lepas . hihihi . saya dah lama tak update . saya dah lama taj update blog . ya . sebab saya malas . ni masa kakak saya dah kawen . ya . 3 bulan lepas pada 13 march 2011 . yea yea !! kakak dah lepas , lepas ni turn saya pulak .perghhh . calon boyfriend pon takde apatahh lagi calon suami :P . n SAYA SINGLE , SAYA OKAY :) . i love to be singlee . sebab jimat duit . tak payah nak topup :P . tak payah nak mesej selalu . tak payah nak call selalu . hihihi . okay . cuci mata anda dengan tengok gambar ya :)

tapi ni part 1 - persiapan majlis perkahwinan :)
 tapi tak dapat nak upload banyak sebab gambat tak menutup aurat :D


HOHO . tutup okay :)
makan dulu . ponat siapkan souvenir :)
kami kuat . yang sorang tu tak menutup aurat . cer teka siapa :)

wedding planner , H A P R A K je ! lambat ! ni pada waktu malam sehari sebelum nikah .


yang pakai sweater biru hensem :P

HAHA . sila tengok apa yang dalam bulatan . si baju merah punya kerja :P
tempat makan . this is not meja vip .

orang penting :)

sebahagian souvenier :)


for guest :)


hari nikah . persiapan belom siap .

ikat bunga teloq :)

ikat bunga teloq :)

itu saja ya . nanti update masa hari pernikahan :)
kalau ANDA WANGI, sila LIKE :)

0 comments:

Post a Comment