Saturday, January 1, 2011

2011






WELCOME 2011 !!!

may ALLAH bless u olwez NONO sayang

jadikan 2011 titik permulaan untuk awak berjaya..

wish me luck my followers and friends

let bygone be bygone:)

yang penting jangan lupa ALLAH nono:)

 & parents first:)

jalan2 di pulau warisan ,kuala terengganu pada malam tahun baru


saya kesian bila ada orang jual ni,saya nak tolong mereka dengan beli mainan tersebut tapi saya tak bawa duit :(
mak saya dh masuk kereta masa tu :(

jambatan di pulau warisan dengan binaan yang sangat hebat..



sungai..ni lebih kurang yg kt  bandaraya melaka..area laut yg dekat dgn bandar hilir
tapi ni lagi moden arr :)
klu nak dating kat sini best..hikhikhik.
aritu encik ikan duyung cakap dia and family nak datang bercuti kt trg pd bulan doblas 2010,,
then sy rancang nak ajak ikan duyung jln kt sini,tp vacation tersebut cancel dsebabkan ada masalah tertentu.

BFF pon cakap nak holiday kt trg on CNY tp cancel jugak sbb masalah peribadi masing2..
ingat nak wat photoshoot ngn korang kat sini,tp xpelah xdpt..
nak wat camne kita hny mampu merancang ALLAH yg menentukan segala2nya:)





footnote :

1 : saya suka warna biru

2 : saya sayang awak ikan duyung


kalau ANDA WANGI, sila LIKE :)

0 comments:

Post a Comment