Tuesday, December 14, 2010

what goes around comes around

takut giler biler aku pikir  mendalam maksud dia..
aku cuak..bila aku ingat balik,aku rasa aku ni sangat kejam:P
ehh,aku sebenarnya baik okay:).heee

my bff pon selalu gak cakap ia karma means apa yg kita dah buat kt org 
akan terjadi kat kita balik..
thats why aku takut sangat..

sometimes,aku selalu terpikir benda yg berlaku sekarang macam balasan Allah kt aku..
hopefully,ia adalah BUKAN,,
hopefully,ia hanya satu KEBETULAN..

ya ALLAH,akutabahmenghadapinya...


FOOTNOTE
1 : to him - i'm sorry,saya bukan yg terbaik untuk awak..MAAF...
2:to u - yes ,i do i like u with no reason BUT i still put on 'benteng' in my heart
    supaya kalau kecewa nanti takde lar aku sedih sangat..erkk!~
3: like ngn cinta TAK SAMA  kan??
kalau ANDA WANGI, sila LIKE :)

0 comments:

Post a Comment