Friday, February 24, 2012

sepatah dua kata dari pemilik blog :P

ASSALAMUALAIKUM.

hai hai.
dah lama saya tak update.
seriously buat blog ni suka suka saje.
takde niat pape pon.
just untuk jadikan sebagai diari harian sahaja.
taknak dah pakai buku macam ni. hihihi.


dan untuk update cerita saya kat
bff tersayang yang jauh di mata.
bff saya pon ada gak blog. 
buxiey debab dan suraya bilis


but now macam terkejut jugak bila buka blog ni ( dah lama tak bukak and dah lama tak update),
 tapi follower saya bertambah.
itu bukan saya pinta.
saya tak kisah pon ada follower ke tak. 


serius saya malu sebab ada follower.
sebab saya update pasal diri saya je. haha
entry sampah je.
bukannya ada informasi yang berguna atau yang menarik pon.
HAHA. jangan kutuk saya tau :P
THANKS yang sudi jadik my followers. *hugs*






jom add facebook saya. kita jadik kawan :)















kalau ANDA WANGI, sila LIKE :)

1 comment:

  1. rajin2 la update ye. takde la sy tertinggal episode lagi. :)

    ReplyDelete